Sürgősségi - 2015 nyár

2015. június 1-én ismét megjött. Ja és a szokásos 25-26 napos ciklusom 27-28 napossá vált, ami még persze, normális és talán még megszokottabb, mint az eredeti. Emiatt többször azt éreztem, késik pár napot. Most is így volt. Ez hétköznap volt, és pont a suliban jött meg és egyre elviselhetetlenebbé vált a fájdalom, hogy haza kéreckedtem. A tanár megkért valakit, kísérjen el az állomásig, ami kb úgy 10 perc volt gyalog, vagy még annyi se. Lényeg, hogy mentő lett a vége és sürgősségi, egy vénás fájdalomcsillapítót nyomtak belém, ami hatására jobb lett. Különböző vizsgálatok, de hála a gyógyszernek, minden negatív lett (mégsem olyan jó, mert így a tények kerültek feledésbe). De ezt tudván másnap mondták, hogy menjek vissza, de ne oda, hanem a területileg illetékes kórház sebészetére. Hazamentem, de iszonyat hányinger jött rám, majd otthon egy hányás lett belőle. Azt mondták, ne egyek semmit, csak igyak. Ja és aznap semmit se ettem, de éhes voltam már (hányás után). Másnap irány a sebészet, magas gyulladás értéket mutatott, jobb oldali alhasban is kimutatták a gyulladást. Vakbélgyanú miatt bent tartottak és műtétre írtak ki. 2015. június 2-án megtörtént a műtét. És középen vágtak fel, amit nem értettek, de a doki azt mondta, nem volt egyértelmű, de bizony, ez vakbél volt. Drain cső se lógott ki belőlem, a szobatársaimnak meg volt mindenkinek. Ez is furcsa volt, de még erre se kaptam választ, de lehet erre már nem is fogok. Egy héten keresztül bent tartottak, a kanült nem vették ki, azon adták az antibiotikumot és nem is cserélték ki, csak hazamenetel előtt vették ki. Azt gondoltam, most megszűnik minden, de sajnos nem így lett, ugyanúgy folytatódott a sok szar, ami előtte volt. A ciklus beállt hajszál pontosan 28 napra, egész nyáron így volt és mindig hétfőn jött meg. És voltak fájdalmas menzeszek, júliusban láz is volt, akkor pont gyakorlat is volt, szerencsére tudtam másnap menni. Még műtét után megvettük a repülőjegyeket szeptember 20-ára a tesómmal Hollandiába a másik tesómhoz, aztán ők is erre a gépre vettek jegyet. Ez lényegtelen, ezt azért írtam le, mert ez az út emiatt a szar miatt majdnem meghiúsult. 
A gyulladás még ezeken kívül abban nyilvánult meg, hogy iszonyatosan hullott a hajam. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem meghiúsult út - 2015 ősz

Mandulagyulladás

Egy ideig nem volt fájdalom - 2015-16 tél/tavasz