Egy ideig nem volt fájdalom - 2015-16 tél/tavasz

2015. november 5 és 2016. június 16 között antipszichotikumot szedtem, minimális adagot, de, hogy minek, azt nem tudom, mert csak rosszabbat tett és semmi értelme nem volt és folyamatosan csak emelte az adagot, majd megmondtam, nem vagyok hajlandó tovább szedni. Ezt csak azért írom be, mert lehetséges-e, hogy a későbbi cisztához van-e ennek köze, mert szerintem van. Ez is egy ciklus felborító volt, cserébe viszont megszűntek a fájdalmak. Az elején szó szerint egy hetet késett és akkor még fájdalmas volt és hasmenéses (2015. december). 2016. márciusában variálni kezdte az orvos a gyógyszert, így felborult a rend, már mindegyiket egy nagy szenvedés volt bevenni. Áprilisban visszatért a fájdalom és hatalmas késéssel jött meg (2016. április 4). Aztán megint csillapodott kicsit ás a fájdalmak is ritkábbá váltak. Gyulladást nem mutatott ki, vizsgálatok ismét negatívak voltak. 
Felmerült az endometriózis a háziorvosban, de nem volt igazolható. 2016. szeptember 17-én volt az utolsó fájdalmas menstruáció, ekkor hányás is társult hozzá. Láz már nem volt, mert az csak a gyulladással járt együtt, az meg nem tért vissza. 
Azonban májusban volt egy gyomortükrözés, ami szintén negatív lett, és a vastagbéltükrözésre nem mentem el, gondolom, érthető, de lehet el kellett volna, bár lehet, az is negatív lett volna, de akkor még több betegséget ki lehetne zárni. Colitis? Chron? Szinte kizárt az orvos szerint is, akkor le nem szállnék a WC-ről és 2015 óta az biztos, hogy rosszabbodott volna, de nem történt ilyen. A székelés gyakoriság nem változott, az továbbra is normális, napi 1, de időnként pár nap is kimaradhat. Lehet tőle élni, illetve aludni is. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem meghiúsult út - 2015 ősz

Mandulagyulladás