Mandulagyulladás

Most meg ez. De ez se új, mivel krónikus gyulladásról van szó, azonban nem okozott tüneteket, max annyi volt az egész, hogy időnként nyeléskor, mintha lenne valami a torkomban, de elég enyhe volt, meg már azzal éltem együtt, már normálisnak hatott. Azt gondoltam, hogy ez az idült orrmelléküreg gyulladás, amire azt mondták, hogy nem kell vele semmit csinálni, meg már együtt éltem ezekkel a kicsi tünetekkel, fel se tűntek. Időnként reggeli orrdugulás. Lassan egy hónapja új munkahelyem van és valószínű az ottani anyagok előhozták a mandulagyulladást, ami ott lapult. Akkor kezdődött, mindig mintha erősebben lett volna valami a torkomban, meg ilyen égő érzés enyhén beljebb, ez utóbbi soha nem volt, ezért lett fura, majd egyre idegesítőbb. Ez múlt hét óta jobban felerősödött, így felkerestem egy orvost, mivel már meg is néztem a tükörben, hogy mi van ott. Egy nagy fehér foltot láttam a mandulán és meg is van nagyobbodva, a jobb oldalon, míg a bal oldalon nem látszik semmi és ezt a gombócot is csak a jobb oldalon érzem, és már enyhébben fáj tőle a fülem, itt is a jobb inkább. Vettek belőle mintát, jövő hét pénteken megyek vissza, addigra meg is jön az eredménye. Már beszélt arról, hogy ki kéne venni, mert ez csak nagyobb bajt fog csinálni és kő is van benne, de várjuk meg a minta eredményét. Megírom jövő hét pénteken az újabb fejleményeket.
A székletes gond még mindig van, a hónap elején ismét volt véres széklet, de azóta nem, megint bejelentkeztem a kivizsgálására. A fura szívdobogás meg a nyár folyamán szinte megszűnt, szinte nem is érzem semmikor, esetleg nagyon ritkán, de igazából fel sem tűnik. A nehéz levegővétel most a manduláktól van, a nyár folyamán nem volt az sem. Meg az a száraz, kaparó érzés a torokban, akkor is ha litereket iszok, főleg este van ez. Ja és nincs láz, meg semmi, ugyanúgy élek, nem vagyok ágyhoz kötve, megyek dolgozni és nem érzem magam szarul, csak ez a nyelés....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem meghiúsult út - 2015 ősz

Egy ideig nem volt fájdalom - 2015-16 tél/tavasz