Ciszta - 2017. tavasz

Sokáig nem mentem ezzel a szarral orvoshoz, mert már elegem volt, de féltem, hogy fájni fog, mikor megjön, így a munkabeosztásokat is ehhez igazítottam, és, ha megjött, akkor a napot kihúztam vele, de a következő napot felcseréltem egy másik nappal, ha a vártnál hamarabb vagy később jött meg. Felesleges volt, de jobb felkészülni az újabb fájdalomra. 2017 elején már nem befolyásolt ez, már kibírtam gyógyszerrel a napokat és nem történt semmi. A laza széklet, mint mondtam, már állandó volt. Egyébként már különböző gyógyszereket is szedtem erre a szarra, de teljesen feleslegesen, nem lett se jobb, se rosszabb. Márciusban váltottam és egy kertészetbe mentem dolgozni, és emelgetés közben éreztem egy fájdalmat a jobb oldali alhasban, ahol régen a gyulladás volt és ez egyre szarabb lett, egyre jobban éreztem, akkor is, mikor nem volt meg. Mikor megjött, erősebb volt, de nem olyan elviselhetetlen, mint egykor. Egyébként a bal oldalt éreztem a fájdalmat, mert oda sugárzott ki. Ez a baloldali fájdalom már 2015-ben is jelen volt, meg 2016-ban. Áprilisban kimutatták a cisztát, és gyulladás nem volt. Csoki cisztának nézték, így kizárólag csak műtéttel tüntethető és jó nagy is volt. 2017. május 30-án laparoszkópiás műtét volt, ez nem volt gyanús és könnyebb is volt belőle felépülni. A bal kezemben a vénák tönkrementek, itt derült ki, de nagyon nehezen bement végül. (Műtét esetén kizárólag a bal kézbe szúrnak). Hátha most elmúlik az összes szar, de csak annyi történt, hogy visszarövidült a ciklus a 2014-es állapotba. (utána hosszabb lett, de volt, hogy 25-26. napra jött, de jellemzőbb volt a 27-28, sőt volt, hogy 31. napra jött meg és mint mondtam, egy hetet is késett már, de az a gyógyszer miatt volt). A laza széklet nem múlt el, a szövettan nem igazolt endometriózist, a nőgyógyászati gondok végleg megszűntek a műtét után. Azonban 2018. január elején kicsit fájdalmasabb volt és ugyanúgy a bal oldali fájdalom előjött, de ez közel sem volt olyan rossz, mint az előzőek. De amúgy ez a fájdalom is elmúlt a műtét után, és jobb oldalon volt a ciszta akkor is, a doki szerint átsugározhat a másik oldalra. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem meghiúsult út - 2015 ősz

Mandulagyulladás

Egy ideig nem volt fájdalom - 2015-16 tél/tavasz